Länkbyten!

Some People Have a Bestfriend - I Got Five!

 
Handling: 
Hanna har precis blivit sviken av både bästa vännen och pojkvännen. Men när hon helt plötsligt ska tillbringa sitt sommarlov i London hos sin pappas kusin och hennes son förändras hennes liv totalt...
 
Ni hittar fanfictionen på: http://ooonedirectionstories.blogg.se/
 
Erase And Rewind 
 
Sneak: 
- Hello? svarar jag. Det hörs snabba andetag i andra änden och sedan ljudet av en bil som åker förbi.
- Nora? It's me, I'm going to be late. I missed the last bus and now I have to walk to you, säger rösten sedan och jag känner direkt igen den som Alice's. Jag skrattar som svar och klämmer fast luren mellan örat och axeln så att jag har fria händer, innan jag svarar.
- Should I be surprised? It's cool. I'm not done yet, I'm choosing what to wear but I will soon give up! I've got NOTHING to wear!
- Party in your underwears then. Take that black sexy bra you bought last week and the boys will go bananas! svarar Alice snabbt, som om det vore världens självklaraste grej. Det kännetecknar Alice, snabb i käften och helt oblyg.
 
Ni hittar fanfictionen på: http://penandpaper.webblogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lite informationstext här..