Jorden går under 2012 - eller?

Haha, nu sitter jag och inväntar Jordens undergång. Lite roligt eftersom jag hade en redovisning om Darbyismen/Plymouthsbröderna idag i skolan, deras tro går ut på att Jorden ska gå under. Så de firar troligen imorgon om Jorden nu går under. 
 
Jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka. Antingen dör jag eller så gör jag det inte. Kommer roa mig med att skriva om Haylee inatt, hoppas det håller tankarna borta. För trots vad jag än tror är jag lite orolig, skulle ju vara lite tråkigt om livet slutade här, innan jag hunnit göra något i det. 
 
Men herregud, jag är inte ensam. 
Jag ska skryta för mina barn om jag överlever, och visa dem 2012 (filmen) och verkligen förtydliga att jag överlevde DET DÄR! Då kommer jag bli som en självutnämnd superhjälte. Hehe, elak jag är :))
 
Kram på er!
 
"Just survive" 
    - Haymitch Abernathy
 
bild från Survive This, någon som kommer ihåg? :)

 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag ska allt överleva detta! Även om jag är rädd till 1000! Jag har lixom en tid hos tandläkarn nästa vecka, jag ska kanske på Ollys konsär nästa år, sen ska jag på killarnas konsär så mitt liv kan inte sluta såhär så dem får skjuta upp det några år så jag hinner göra lite mer saker innan!! :( xx

Svar: Precis, jorden får nt gå under innan 8maj!
fribblewithfiveboys.blogg.se

2012-12-20 @ 21:08:58 / URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se
Postat av: Stina

Jag undrar en sak som inte har så mycket med ditt inlägg att göra... Kan jag som inte läst Survive This, läsa den nånstans? Skulle vara riktigt roligt att läsa en till bra novell skriven av dig!! :)

Svar: Vad roligt att du vill läsa en sådan gamling. Jag skrev den under april/maj/juni i år, och var min första riktiga fanfic. Den slutade faktiskt upp i 63 kapitel :))
http://fivedesiresandonedirection.blogg.se/2012/april/
fribblewithfiveboys.blogg.se

2012-12-20 @ 21:44:09
Postat av: Elsa

Håller med Stina, jag skulle oxå vilja läsa Survive This!
Speciellt nu när jag har jullov, så jag kan läsa något bra.. :)

Svar: Den finns här under! Roligt att du vill läsa den. Den finns under april/maj/juni :)
http://fivedesiresandonedirection.blogg.se/2012/april/
fribblewithfiveboys.blogg.se

2012-12-20 @ 22:05:09 / URL: http://onefanfics.blogg.se
Postat av: Felicia - Luckiest Girl on The Planet Fanfic

hähhähähäh, den gick icckeee unnddeeeerrr

2012-12-21 @ 08:40:27 / URL: http://summerparadiseff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lite informationstext här..